جشنواره ها
سینما
بازیگران
شبکه خانگی و تلوزیون
آخرین اخبار
داغ ترین اخبار
اخبار بازیگران
اخبار فیلم ها
مشارکتکنندگان
ایجاد
راهنمای مشارکت در فیلسین
ویدیو ها
تصاویر
سرگردان در تصویر
از ابتدا تا انتها کارگردان سعی بر این داشته که به هر کدام از این موضوعات دستی برساند و گاهی با کنایه و گاهی مستقیم از این معضلات سخن بگوید، اما نه در گفتار کنایی موفق است و نه در گفتار مستقیم.
یک ابزورد شیرین!
باید خود را به شادی و بیخیالی زد تا سودای سهمگین خیال ما را از پای درنیاورد.
امشب مثل هرشب بود
قصه در میان روایت هجو و گیشهپسند و حال و هوای ابزورد خود دست و پا میزند و در انتها نیز چیزی جز دیالوگهای فکاهی باقی نمیماند.
عیش مدام
«خرگیوش»، جامعهای را به تصویر میکشد که چشم به اخبار دارند، در انتظار یک خبر خوب هستند و همچنان امیدوار که کلید مشکلات پیدا شود، اما در دلشان ناامیدی مرگباری موج میزند.
قرص سینما
«خرگیوش» بیش از اینکه فیلم باشد (چه بهمثابه اثری هنری و چه محصولی صنعتی یا تجاری) یک هذیانگویی بدون مکث است. از هر دری به در دیگر میزند و از سکانسی به سکانس دیگر. انگارنهانگار که فرم و قصه باید رابطهای متقابل با یکدیگر برقرار کنند، همانطور که فیلم و تماشاگر یا موقعیتها و دیالوگها.